Register Members List Team Members Portal Homepage JCC Guestbook Werkstäten Frequently Asked Questions
JCC-Forum
Go to the Main Page Galerie Calendar Treffen Linkliste Downloads Database Search

JCC-Forum » Youngtimer , Oldtimer, Restauration, Erhaltung » Eure Restaurationen » Restaurierungsvideo G10: HARDCORE » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Thread is closed
Go to the bottom of this page Restaurierungsvideo G10: HARDCORE
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Rainerblank Rainer is a male
Mitglied

images/avatars/avatar-267.jpg

[meine Galerie]

geprüftes Mitglied

Ich fahre: Daihatsu YRV GTti
Vorname: Rainer
Postleitzahl: 1130,Wi

Restaurierungsvideo G10: HARDCORE Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich hab ein neues Video zusammengestellt von der restaurierung meines Daihatsu Charade G10.

Ich hoffe es gefällt euch! smile

http://www.youtube.com/watch?v=-uZktZz4r50

Bitte haltet die Maus bereit um bei den Textpassagen schnell genug auf "PAUSE" klicken zu können, ich mußte leider alles ein wenig zusammenquetschen....
Der Betreiber und die Moderatoren vom JCC Board distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von Rainerblank am 29.11.2007 um 20:28 verfassten Beitrag.
Sollte dieser Beitrag Ihre Rechte verletzen bitten wir um Benachrichtigung
29.11.2007 20:28 Rainer is offline Send an Email to Rainer Homepage of Rainer Search for Posts by Rainer Add Rainer to your Buddy List Add Rainer to your Contact List View the MSN Profile for Rainer

Administrator

AdministratorlightsharkJCC lightshark is a male

images/avatars/avatar-389.gif

geprüftes Mitglied

Webmaster
Ich fahre: Nissan Sunny B12
Postleitzahl: 88512

RE: Restaurierungsvideo G10: HARDCORE Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

buber , video wurde entfernt Augen rollen

29.11.2007 22:08 lightshark is offline Homepage of lightshark Search for Posts by lightshark Add lightshark to your Buddy List
B12-AxelB12-Club B12-Axel is a male
Clubknipse

images/avatars/avatar-212.jpg

[meine Galerie]

geprüftes Mitglied

B12-Club Spender !
Ich fahre: seit '96 Nissan B12-Coupe
Vorname: Axel
Postleitzahl: 61352

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

.
Super Arbeit - super viel Arbeit - super Video perfekt
Der Betreiber und die Moderatoren vom JCC Board distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von B12-AxelB12-Club am 29.11.2007 um 23:54 verfassten Beitrag.
29.11.2007 23:54 B12-Axel is offline Send an Email to B12-Axel Homepage of B12-Axel Search for Posts by B12-Axel Add B12-Axel to your Buddy List
Chaozblank Chaoz is a male
Eroberer

images/avatars/avatar-145.gif

[meine Galerie]

geprüftes Mitglied

Ich fahre: Suzuki Swift EA G10A
Vorname: Patrick
Postleitzahl: 44807

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Bei mir steht, dass der User das Video entfernt hat heul
Der Betreiber und die Moderatoren vom JCC Board distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von Chaozblank am 30.11.2007 um 15:08 verfassten Beitrag.
30.11.2007 15:08 Chaoz is offline Send an Email to Chaoz Search for Posts by Chaoz Add Chaoz to your Buddy List Add Chaoz to your Contact List
Rainerblank Rainer is a male
Mitglied

images/avatars/avatar-267.jpg

[meine Galerie]

geprüftes Mitglied

Ich fahre: Daihatsu YRV GTti
Vorname: Rainer
Postleitzahl: 1130,Wi

Thread Starter Thread Started by Rainer

Sorry ;MUSSTE das Video überarbeiten, hier die gültige Version
http://www.youtube.com/watch?v=-uZktZz4r50
Der Betreiber und die Moderatoren vom JCC Board distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von Rainerblank am 30.11.2007 um 23:47 verfassten Beitrag.
30.11.2007 23:47 Rainer is offline Send an Email to Rainer Homepage of Rainer Search for Posts by Rainer Add Rainer to your Buddy List Add Rainer to your Contact List View the MSN Profile for Rainer
Chaozblank Chaoz is a male
Eroberer

images/avatars/avatar-145.gif

[meine Galerie]

geprüftes Mitglied

Ich fahre: Suzuki Swift EA G10A
Vorname: Patrick
Postleitzahl: 44807

Jetzt gehts! fröhlich
Der Betreiber und die Moderatoren vom JCC Board distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von Chaozblank am 02.12.2007 um 22:16 verfassten Beitrag.
02.12.2007 22:16 Chaoz is offline Send an Email to Chaoz Search for Posts by Chaoz Add Chaoz to your Buddy List Add Chaoz to your Contact List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Thread is closed
JCC-Forum » Youngtimer , Oldtimer, Restauration, Erhaltung » Eure Restaurationen » Restaurierungsvideo G10: HARDCORE

Views heute: 906 | Views gestern: 731 | Views gesamt: 21.965.350

Forum Software: Burning Board , Developed by WoltLab GmbH || Webspace powered by webmaster || [ Boardregeln ] || [ Index ] || [ Privacy policy ]